Friday 6 February 2015

Lama tak meluahkan perasaan kat dalam benda ni...nak di ikutkan hati...semua benda nak tulis...semua perkara nak di luahkan...emmm...apa yg ingin aku tulis hari ini ialah...aku sedang mencuba menarik perhatian reader membaca karya aku yg satu lagi iaitu Bidadara? Siapa? Aku atau dia?..karya ini tercetus dari lagu Arjuna Beta sebenarnya...tapi dalam karya ini memang takde kena mengena langsung dengan lagu tu...cuma cetusan idea sahaja..
N karya ini juga dari cetusan movie City Hunter lakonan Lee Min Ho...n sekali lagi aku nak beritahu...karya ini takde kena mengena langsung dengan movie itu...hanya cetusan idea sahaja..
Sebahagian kata2 heronya...I really desired you like crazy...I always prayed that I could see you again...
Enjoy yourself...moga2 karya ini akan menjadi karya yg di minati seperti MrKiller Smile, Kau Membunuhku Perlahan...

No comments:

Post a Comment