Thursday 8 January 2015

Assalamualaikum pembuka bicara...salam diberi tanda setia.Setia membelek blog yang dekat dimata...huhh,lelah terasa.Penat tak terkata.Namun kerana minat dan suka.Aku meneruskan segala yang ku mulakan.Dengan lafaz bismillah,aku menggenggam rasa.

Nak cerita apa yekk...emmm...baru beberapa hari lalu aku dapat join satu group.Penulis2 yang masih baru macam aku.Ada 10 orang semuanya.Matlamat kami satu.Ingin mendakap sendiri buku di dada.InsyaAllah jika diizinkannya.Kami berkumpul,menghasilkan 2 buah cerpen setiap seorang.Untuk dipostkan ke satu Pub..jika berjaya diterima.Alhamdullilah.Jika tidak pun Alhamdulillah juga.Mungkin rezeki masih tiada.

Dalam 10 org...2 adalah lelaki...dan jangan tidak percaya sorang ceritanya menunggu masa diterbitkan.Sudah diterima.Manakala ada 2 org lagi,sudah dilamar oleh pihak penerbitan.Alhamdulillah rezeki mereka.Aku?Masih menanti dan akan sabar menanti.Doa dan harapan tidak pernah pudar.

Baru tadi menyiapkan satu cerpen.Yang akan dihantar untuk dinilai.Moga diterima.Group kami masih baru.Seiring kami melangkah.Harap yang sudah diatas masih mahu memandang kami yg dibawah nanti.Kawan2...aku ucapkan selamat berjaya semua.Untuk aku juga kerana ini adalah salah satu cita2ku..walaupun dikira usia yg sudah berangka besar.Cita2 ini tidak pernah pudar.Ianya tetap mekar sewangi sutera.Kenapa sewangi sutera?Kerana sutera adalah wangi jika dicium.Sutera juga lembut bila dipegang.Sutera juga selesa bila dipakai.

salam CINTA di kejauhan ini.....

No comments:

Post a Comment