Saturday 3 January 2015

Without You - Aman AF2014

Sebenarnya sejak minggu pertama lagi si Aman ini ada dalam AF2014 dulu...aku memang tertarik dgn dia...bukan tertarik apa...jangan salah faham pulak...suara dia sebenarnya memang ada kelas yg tersendiri...suara dalam dia tu laa..tapi dia sering di kritik teruk...bagi aku sebab utamanya ialah pemilihan lagu yg tak kena dgn suara dia...n Alhamdulillah...dlm 3 minggu terakhir...nyanyian n pemilihan lagunya betul2 kena dgn suaranya...dibawah ni ialah lirik lagu singlenya without you..

Indah...indahnya hatimu,
Lembut namamu membuat aku
Tenang atas jalan terang
Mudah...mudahnya caramu
Membuka pintu hati aku
Kau bukakan pintu hati aku
Jaga...jangan pernah pergi
Tolong datang kembali
Ku kan tetap mencari
Untuk membalas baikmu
Untuk menjaga dirimu
Without you...aku hilang keliru
Without you...aku diam membisu
Siapalah diriku
Yang berdiri tanpamu
Hilang...hilang dalam diri
Kotak hatimu dibela sepi
Malammu nantikan hariku

~without u aku memang penasaran~ salam CINTA dikejauhan...

No comments:

Post a Comment