Sunday 28 December 2014

awak di mana awak di mana.....

wasap berdesup-desap masuk...macam-macam berita...macam-macam cerita...masing-masing ada ceria tersendiri... ada kisah suka...ada kisah duka...aku bertukar-tukar tengok dan komen di group-group yang ada..tak banyak pun...3 group zaman sekolah dulu...2 lagi family group...
 
Tapi aku dok tunggu satu 'benda' lagi...messenger...ada seseorang yang rajin bermesej dengan aku...seronok berbual dengannya tapi tak tahu kenapa hari ini...hilang sejak hampir 6 jam yang lalu..
Puas aku tengok kat telepon...takde...kenapa yek...setahu aku...dia memang tak pernah lekang dengan telefon dia...habis bateri ke? ataupun telefon rosak? pelik? kat facebook pun takde...sedangkan itulah tempat dia selalu bermain...
 
Ke dia marahkan aku? Tapi sebab pe yek? Kalau betul marahhh...emmm...takpe la nak buat macam mana...orang nak marah...marah jelah...dah biasa kena marah pun...n aku seperti biasa...kalau kena marah...aku senyap je...
 
tapi kalau tak marah....kenapa yek? Pelik dan pelik rasanya...apa-apa pun aku harap tak terjadi apa-apa kat dia...harap semuanya baik-baik belaka...yelah, dengan cuaca yang tidak menentu ni...dengan banjir dan bah...dengan hujan dan gerimis...risau jugak sebenarnya...baru dapat kawan yang betul-betul sejiwa...tiba-tiba hilang pulak...emmmm
 
salam CINTA di kejauhan....


No comments:

Post a Comment