Thursday 18 December 2014

Seronok jugak mainan baru ni yek....kalau orang lain sibuk dengan games apa tu Clash of Clans kann?? Aku pun sibuk jugak...sibuk dengan games ni laa....blog yang lama sudah aku idamkan....
Tapi susah jugak nak kasi cantik macam orang lain yek...kalau aku masuk blog penulis-penulis ataupun blogger-blogger yang lain...puhh comelnya, cutenya, cantiknya....nak buat macam tu tak reti hehehehe...

Sebenarnya aku memang tak tahu banyakkkkkk perkara. Kena banyakkkkkk belajar dan proses pembelajaran memang susah, lebih-lebih lagi dengan aku yang sudah lama tinggalkan suasana sekolah. Emmm....nak buat macam mana....belajar je la kann...
Wahai blog...kau jadilah cantik sendiri....puhhh...puhhh...puas aku tiup...tak jadi-jadi jugak.  Nampaknya aku kena banyak godek-godek jugak ni...

Aku....insan yang adakalanya suka 'lepas' sahaja berkata-kata....lebih-lebih lagi dengan ahli keluarga sendiri...umpama si Iskandar yang sinis berkata-kata. Namun jauh di sudut hati, aku sebenarnya seperti si Syamir yang lembut bila berbicara. Jika di lihat pada zahirnya aku seperti si Auni....sentiasa menunduk, tidak mampu bertentang mata dengan sebarangan orang dan itu juga aku pada batinnya. Adakalanya aku juga seperti si Aleesya yang tahu serba sedikit perihal agama. Sedikit bukannya banyak. Kurang tetapi cukup untuk mensyarahkan seseorang.

Untuk pembaca semua...blog ini aku wujudkan bukan sahaja untuk menulis cerpen atau novel sahaja tetapi blog ini juga aku jadikan medium perantaraan antara aku dengan aku sendiri....menulis tanpa sekatan....berbicara tanpa sempadan....meluahkan tanpa memperlihatkan wajah....

Akhir kata....salam cinta dari aku untuk kamu....


No comments:

Post a Comment